Je winkelwagen is momenteel leeg
Neem contact op met de klantenservice en we zoeken samen naar een oplossing.
Bij Jobbershop.nl doen we onze uiterste best om je de beste kwaliteit te leveren. Toch kan het gebeuren dat een artikel een fabricagefout bevat. Jobbershop.nl geeft tijd garantie op de door haar geleverde artikelen. De factuurdatum geldt als ingangsdatum.
Wanneer is er sprake van een fabricagefout? Er is sprake van een fabricagefout wanneer een mankement aan het product niet is ontstaan door één van onderstaande redenen:
Ben jij van mening dat jouw artikel aan de garantievoorwaarden voldoet? Dan kun je onder het kopje 'Klacht indienen' een formulier vinden om jouw klacht aan te melden.
Als je van mening bent dat jouw artikel aan de garantievoorwaarden voldoet, kun je via e-mail jouw klacht aanmelden. Leg zo duidelijk en gedetailleerd mogelijk jouw klacht uit, zodat wij de klacht goed kunnen beoordelen. Je ontvangt vervolgens binnen 1 werkdag een e-mail met daarin instructies voor de retourzending.
Na ontvangst van het artikel zullen we jouw klacht direct beoordelen. Indien de klacht wordt geaccepteerd zal een nieuw artikel worden opgestuurd. Indien het artikel niet voorradig is of als er een gedeeltelijke vergoeding plaatsvindt, zal er een waardebon worden verstuurd zodat je zelf een alternatief artikel naar keuze kunt bestellen.
Indien de claim niet wordt geaccepteerd door Jobbershop.nl, zal het artikel niet retour worden gezonden. Wil je het artikel toch wel retour ontvangen, ondanks het niet accepteren van de claim door Jobbershop.nl, dien je de verzendkosten voor eigen rekening te nemen.